Våran Helg <3


God Morgon!!!
Här va det morgon kl, 5 då Elvis vakna, men gjorde
välling sedan somna han om tack och lov.
Men så vakna Eddie kl, 6 så nu sitter vi och kollar på tv.

Idag ska barnen till Momma och Kalle, Jag å Peter
ska på bröllop i morgon så då ville Momma låna
barnen hela helgen.
Känns sådär, ha svårt att lämna ifrån mig Elvis varför
vet jag inte men tror det bero på att han inte går
än och att haft astma så är väl orolig att han ska bli dålig.
Men jag är ju bara ett telefon samtal bort så detta går nog bra.

Ska åka med dom vid 12 tiden, sedan hem och städa
lite innan Peter slutar att jobba.
Ikväll ska vi på bio, ut och äta och sedan bara vara.
Ska bli skönt faktiskt, sova länge i morgon och sedan
bara vara Therese och Peter och inte Mamma och Pappa
för en helg.
Det behövs, är med barnen 24/7 så detta behöver jag verkligen.

Jag och Peter behöver ensamtid, bara han och jag.

3vlig helg, kram kram

=)

Nykära <3
4 år sedan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0