Saknar Eddan :`(


Igår åkte vi till Momma tidigt på morgonen, va där ¨
några timmar sedan åkte Jag å Elvis hem.
Eddie blev kvar då han ska vara där tills på lördag,
kusin Kevin är också där så han har det himla bra.
Dom åker och badar på dagarna och busar för fullt, får
mms av mamma hela tiden så Jag är uppdaterad =)
Känns långt till lördag, ringer flera gånger och vill prata
med Eddie men han har inte tid :(
Men de är ändå skönt för då vet Jag att han har det bra, han
ringde ikväll och sa god natt iaf <3

Peter jobbar och jobbar, mycket pengar hehe ;)
Jag å Elvis gör inte så mycket, de är så varmt så
man orkar ingenting.
Idag fick han 1års sprutorna och herre min gud vad han skrek,
skrek i en kvart efteråt och sedan kunde han äta välling.
Varit lite grinig ikväll, vi köpte en stor leksaksback på Ikea som vi
tagit ut på balkongen så han fick bada i den ikväll och det ha en höjdare.

Nu sover mina 2 prinsar gott och Eddie hos Momma med Kusin =)
Ska snart gå och sova Jag med, skulle behöva ta en kall dusch innan Jag
lägger mig och det ska Jag göra också mycket skönare att sova då.

Får se vad vi hittar på i morgon, är det så varmt som idag
vet Jag inte ens om vi går ut överhuvudtaget då är det skönast att
vara inne och bara vara och mysa <3

=)

Saknar Dig Gubben <3

=)

Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0