Underbar helg


Vilken kanon helg =)
Massa mys samt en utgång i fredags.
Klassåter träff, 9 år sedan man gick ur 9:an.
Kvällen börja hos Kajsa och sedan utgång, hade sjukt
roligt och kom hem vid 3 tiden och sedan upp kl, 6.30 då
barnen vakna men det gick bra hela dagen till kvällen kom
då va jag så trött så jag visste nog inte ens vad jag hette.

Fick sova ut idag =)
Älsklingen fyller år idag så vi ha firat honom,
svärmor kom igår och åkte hem idag.
När hon åkte va vi hos grannarna,
barnen bada och sedan grillade vi.
Eddie somna innan maten idag så han somna vid 17 tiden
så får se när han vakna i morgon bitti eller i natt.
Han åt ju inte så han kommer ju va hungrig, försökte väcka honom
men det va helt omöjligt.

Roligt när folk kommentera och den personen tror inte att
jag vet vem h-n är, så himla löjligt.
Men jag säger såhär:
Den som gör något ont mot en annan människa får alltid igen
och synden straffar sig själv så upp till dig.

Sedan ha jag länge funderat på en sak, varför är man ilag med
en kille som misshandlar en?
Älskar man en sådan människa?
Kan man verkligen göra de?

Visst kan man säkert de, men är det något att bygga på?
Skaffa barn med?
En kille som misshandlar, ska sitta inlåst på kåken.
Hallå vad är det med folk?

FUCK FEJS, ringaren i notre dam (stavning?)
är ju till och med snyggare och då är det hemskt.

Jaja nog om skit snack, va bara tvungen att skriva av mig
för jag kan bara inte hålla käft när folk säger massa skit.

I morgon vet jag inte vad vi hittar på, är det fint väder är vi ute och
skit väder ja då vet jag inte vad vi hittar på.

Nu ska jag sova med min MAN =)

=)

Elvis 11 månader =)
Peters byxor som han hade då han va liten.

eddie

Eddie då han va bäbis, lilla gubben.
Tänk vad tiden går fort.

Mamma älskar er över allt annat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0