100 tusen!!!!!!!!!!!!!


I lördags så låg Jag i soffan och sov,
Eddie låg med mig och Elvis i sin säng.
Peter åt lunch och efter ett tag kommer han in
och väcker mig och sähger att vi vunnit 100 tusen
på en trisslott, va säger jag och hoppar upp ur soffan och
skriker av lycka.
Kolla på lotten och ser 3 stycken 100 tusen, så
det va alltså sant =)
Lycklig och tänkte vad vi skulle shoppa, sedan
vänder Peter på lotten och jag ser en tejp bit men
tänker inte på de och kollar sedan igen och de
va fortfarande 3 rutor med 100 tusen och jag är
alldeles skakis av lycka.

Sedan säger Peter:
De är ju inte sant jag har ju tagit en
från andra lotten och tejpat,
ni kan ju gissa hur jag reagara?
Jo jag klappa till honom för jag blev sååå jävla arg.
Jag trodde verkligen det va sant, så nu vet jag hur de är att
vinna så mycket pengar och sedan bli "bestulen"..

Detta är glömt nu och jag skrattar åt det bara,
jag va ju så nyvaken så fattade ju ingenting när jag
såg tejpbiten.

Men nu ska han få igen, men frågan är vad jag ska ge igen med.
Hämnden är LJUV =)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha vad rolig han är då :D fast jäkel vad jag skulle ha blivir förbannad om a lurade mig med det där :D även om det är jäkligt kul :D du får uppdatera sen när han fått tillbaks :D k ram

2011-03-29 @ 16:20:15
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0