Glad =)


Jag är sååå glad och lycklig, helt underbar känsla.

Idag gick det kanon att lämna Eddie på dagis,
Mia va ju tillbaka efter 1 veckas semster.
Sedan va ju Eddie sjuk veckan innan så dom ha inte
träffats på 2 veckor och han blev så glad idag.
Ska ha möte på dagis på torsdag, känns himla skönt att
Mia fråga.
Eddie ha ju varit inne i en period då han grina mycket
på dagis och ropa efter mig och detta ha varit
så jobbigt för mig jag ha grinat varje dag då
jag lämnat honom.
Men förra veckan gick det kanon bra, ha börjat med
att han får vinka i fönstret och då grina han ingenting =)

Elvis han växer och frodas, springer runt i gåstolen,
förstör saker och river ner saker.
Han blir alldeles till sig när Eddie leker med honom,
han skratta så gott.
Men han vill kliva upp kl 5 på morgonen och då är inte
jag så pigg så då får han komma till våran säng
och så myser vi lite och då somna han om till 7 då Eddie
kommer in och då är det morgon =)

Älskar min familj och utan er vore livet ingenting,
Tack för att ni finns.

<3
love


Kommentarer
Postat av: Marlie -93a mamman

Svar: Hej!

Vad roligt, och tack så mycket! Men min blogg kan nog "glorifisera" allt en aning om jag ska vara ärlig. :P Mycket utelämnas då jag har ett högre antal läsare.



Jag var ofta i Sundsvall när jag var liten, min mamma hade två kompisar där som vi brukade komma och hälsa på över somrarna ibland. :) Så jag är väl som halvt uppväxt där även om det var några år sen sist jag var där.

2011-03-15 @ 22:34:08
URL: http://mammamarlie93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0