Slut på helgen :`(


En underbar helg ha vi haft och nu är den slut...
Är så skönt med helg då HELA familjen är samlad,
veckorna ha väl sin tjusning dom med men
helgen är bäst då PappaPeter är hemma med oss.

I morgon ska Jag besikta bilen, hoppas den går igenom
men det gör den nog =)
Sedan kommer Mamma å Kalle, dom ska lämna Wilma (hunden)
här för dom ska utomlands 1 vecka.
Tufft med 2 barn och hund, men man måste ju ställa upp.
Jag skulle aldrig skaffa hund så länge barnen är små,
vill ha hund men inte nu det får bli när barnen är äldre.

Nu ska jag krypa ner bredvid min man och
sova, hoppas ni haft en lika bra helg som vi.
Kram på er


<3

Minns detta som igår men de är snart 9 månader sedan.
Tiden går för fort, snälla stanna tiden.

Jag behöver inte ens skriva att Jag är sugen igen för
ni som läser och känner mig vet nog att Jag vill
ha en till =)

Men när?
Ja det undra Jag med, så fort Peter är klar med
skolan och har jobb.
Jag längtar redan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0