Smörgåstårta


Jag fyller ju år på Onsdag, uscha vill inte bli äldre nu.
26 år och det känns hemskt, riktigt hemsk.
Men jag har 2 barn och är gift så då mår jag inte
dåligt, ha ju åstakommit något i mitt liv iaf.

Peter står och gör sömrgåstårta nu för Mamma
och Kalle kommer i morgon, dom kan inte
komma nästa helg så dom ska fira mig i morgon.

Varit på kalas idag hos Angelina som fylllt 6 år =)
Elvis sover nu helt slut, Eddie kollar på film
på rummet ska gå och kolla snart om han sover.

Till veckan ska Peter jobba också, han fick jobba
och läraren sa att han fick jobba istället för skolan
nästa vecka så de är kanon bra =)
Sedan ska han även ha praktik där 3 veckor,
det är ett kanon ställe så himla underbar allehopa där.
Han ska få jobba där i sommar någon veckan också,
det är synd han inte ha körkort för då hade han fått
jobba hela sommaren och säkert fått jobb där också
då det troligvis ska sluta en person där.

Nej ska kolla hur går går för kocken i köket =)

PÖSS Å KRAM

=)

Coolingen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0