Torsdagdentredjemarstvåtusenelva...


Torsdag och snart helg, underbart.
På lördag ska vi på kalas då min bästa kompis
dotter fyllde 6 år igår.
Annars ha vi inget planerat i helgen, städa måste
vi göra iallafall.

Igår gick Jag å barnen en promenad till
stan, 50 minuter tog det himla skönt.
Tog en fika med min moster och hennes
vän anette, sedan åkte dom och då gick vi
på stan tills PappaPeter sluta och då åkte vi hem
med bussen.
Kändes konstigt jag ha inte åkt buss på
över 1 år, men blir ju så då man
ha bil.

Ska a en promenad idag också, ska börja gå varje dag nu.
Förut ha jag alltid tagit bilen till dagis, av lathet.
Men nu j-klar blir det vagnen, det är inte långt
och skönt för barnen att få frisk luft.

Snart fyller man år också, ångest.
26 år herregud, snart 30 och på min 30 års
dag kommer jag grina.
Vill inte bli äldre nu, nu kan åldern stanna upp lite.
Barnen växer och visst det är härligt att se men jag
vill inte börja jobba, vill vara hemma med mina barn.

Vi ska även vara hundvakt 1 vecka denna månad också,
då min mamma och hennes karl åker till gran canaria.
Hoppas inte Elvis astma blir värre bara, men han ha
inte visat några tecken på att han inte tål hundar
så det ska inte vara några problem och skulle han
bli sämre får vi lösa det på något sätt.

Dags att starta dagen, ha en bra Torsdag.
Kram på er

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0