AndraMaj!!!


Vad fort tiden går, redan maj lixom!?!?!?

Sista april va vi hos Peters klasskompis och hans fru,
grillade och va på brasan.
Elvis va med en stund sedan somna han i vagnen, men
vi åkte hem redan vid halv 9 på kvällen.
Eddie va hos Momma och Kalle, även hans kusiner Sebbe och
Kevin va där så han hade haft jätte roligt.
Kom hem igår och det va skönt, han skulle va där tills
idag egentligen men blev inte så och lika glad är jag
för det för det va såå skönt och få hem honom.

Idag är Peter i skolan, denna vecka och sedan nästa vecka
på Onsdag är han klar kocken min ;)

Idag fyller lillebror 18 år, kom ihåg när han föddes.
Det minns jag såå himla väl, tänk att det redan är 18 år sedan.

Nu ska jag mysa lite med Eddie innan Elvis vaknar.
God Morgon =)

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0