Jag är för snäll..


Men nu är det slut med det..

Jag säger hela tiden, nej nu skiter Jag i det och låter
den personen bry sig mera.
Men sedan när den inte gör det så är Jag så dum och bryr mig,
Jag är för snäll, för rädd om mina kära men mina kära
verka inte va rädd om mig?
Varför ska bara Jag bry mig?
Nej nu är det slut med det en gång för alla, Jag ger inte med
mig denna gång ALDRIG.

Jag har min familj, mina underbara barn och min
underbara man som Jag älskar mest av allt.
Dom betyder mest av allt och skulle jag förlora
allt annat, så vadå?
Klart det skulle vara jobbigt utan alla andra, men som sagt Jag
orkar inte hela tiden bry mig och inte få ett skit tillbaka.

Nu ska Jag mysa med min man och sedan sova,
kommer en dag i morgon också.
Sov gott

=)

Älskar Er <3

=)


Kommentarer
Postat av: linda

Jag bryr mig om DIG och din familj! Finare familj finns inte gumman! Och ni betyder såååå mycket för oss. För mig,Daniel och våra barn. Peter har en liten tjej här som ser han som sin Idol!! Jag ska bli som peter när jag blir stor säger hon <3 Vi älskar er!! <3 //Linda,Daniel och barnen.

2011-05-25 @ 07:29:50
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0