Stolt Fru =)


I morgon blir Peter klar i skolan, 1 år ha han pluggat.
Han är så duktig, klarat alla teori prov och i morgon är det
sista delen och då är det laga 3 rätters mat som sedan folk
från AF, skolan och restaurangen ska äta.
Det vet Jag att han klara galant, alla älskar hans mat och i morgon
blir han KOCK =)

Jag och barnen ha köpt en väska åt honom som han länge
sagt att han vill ha, Jag ha vägrat låta han köpa den
(ha sagt att det är onödigt) men nu köpte Jag den och
han fick den redan igår och han är mer än nöjd.
Hade tänkt göra god middag tills i morgon men eftersom
middagen han ska göra i morgon blir senare än det va sagt
så skippar vi de och Jag och barnen äter ensam men det
går lika bra.
Vi får fira han till helgen =)

På torsdag åker vi till Östersund, svärmor fyllde 60 år igår
så vi åker på Torsdag och kommer hem Lördag.
2 mysigt nätter på Hotel och massa mys med Peters släkt, det
ska bli så himla skönt och komma bort ett tag.
Vi ska försöka hinna med att träffa Peters vänner också, den ena
ha fått barn nyligen så hoppas dom kan träffas så man får
mysa med en liten bäbis =)

Eddie är ledig denna vecka från dagis, det va massa planering
denna vecka och det skulle va lite personal och vikarier
så då ansåg Jag att han fick vara hemma med oss.
Bättre dom som måste jobba lämnar sina barn och fröknarna
får mindre barn att ta hand om när dom ändå kommer
va lite personal där.

Snart blir Jag Faster igen också, om 1 månad ungefär.
Är så nyfiken vad dom får denna gång, Jag är säker på
en pojke så får se om man har rätt.

Sedan ska Linda en underbar vän också ha barn i augusti och hon
ha 4 flickor så denna gång hoppas hoppas hoppas Jag att dom
får en pojk, är sååå säker på att dom får det också så Jag skulle
kunna gå och handla pojk kläder =)

Ska ta och göra natt nu, huvudet värker och ögonen svider.
God Natt!!!

=)

Elvis 10 månader <3


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Söt han är!

2011-05-11 @ 08:01:35
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: linda

Hahahha du ska inte va så säker du!! Tok käring :-) Åhh va skönt för Peter att han klarat ut skolan! Han är såååå söt Elvis,tycker endå han är lik Eddie på bilden här! Hoppas ni får en mysig semester! Puss och Kram på er.

2011-05-12 @ 08:37:25
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0