UVI?

Dom ringde från dagis idag och sa att Eddie kissat blod, blev orolig så arbetskamraterna sa åt mig att hämta honom och åka på sjukan. Sagt och gjort. Men fick en tid kl. 17 så vi åkte hem och så väntade vi tills vi kunde åka, kiss provet visa blod och vita blod kroppar i urinet. Men inte hundra på att de är UVI så dom skickar det på LAB så får Jag ringa på måndag och höra hur de är. Han ha även inflammation i förhuden, så nu måste vi spruta in vatten så de blir rent. Gick kanon bra faktiskt :) Men de va inte roligt när läkaren skulle undersöka snoppen på honom, stackarn skrek och grina och sa att läkaren fick inte kolla på snoppen. Tyckte så synd om honom, sedan skulle sköterskan kolla tempen och stick i fingret och då blev de ännu värre. Men för att han va så duktig fick han en leksak och sedan sa sköterskan att han fick ta 2 stycken :) Nu sover han, trött och slut efter detta Lill prinsen. Jag ska jobba i helgen, känns väl sådär men det går nog bra. Nu ska Jag mysa och se på film med min MAN <3


Kommentarer
Postat av: Pia

Stackarn, hoppas han blir frisk fort!

2011-11-11 @ 21:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0