Pinsamt!!!


Skrev igår att jag är 25 år, men jag är visst 26.
Lite pinsamt att man inte vet hur gammal man är,
eller kanske vill dölja de?

Helgen ha varit kanon, igår firade vi brorsans pojk som
fyllt 5 år och idag va vi till stöde och träffa nya tillskottet
Greta =)
Hur söt och snäll som helst, Eddie va så försiktig med henne och
Elvis skulle pussa på henne och mysa <3
Man blir sugen igen, sjukt sugen om jag ska erkänna.
Peter också erkände han, men vi ha "bestämt" att blir det en
till ska vi vänta tills Elvis är äldre så det blir en liten "sladdis".
Fast ändå inte för sent, men att pojkarna hinner bli större och
klara sig någorlunda själva.

Sitter och funderar på vad man ska köpa till Eddie då han fyller år,
han vill inte ha nått säger han för han ha allt?
Hmmm lätt eller inte.

Vill så gärna ha ett eget rum till Elvis också, så funderar lite på att låta
dom få ett rum var och så har vi sängen i vardagsrummet.
Men det vill jag inte heller, de känns som "tajkon"
Men för att barnen ska få ett eget rum var så skulle jag kunna göra
så, men ändå känns det inte bra.
Men skulle vara lättare med presenter och julklappar då också, för då
behöver ju rummen fyllas ut.
Hmmm får fundera på detta ett tag till innan vi gör de
så vi inte ångrar oss, en flytt vore ju de allra bästa men
just nu finns de inget större ledig så vi får nog bo såhär
ett tag till tyvärr.

Krammmmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0