Äntligen!

Igår åkte vi till Mamma och Kalle en stund, Mamma ha ett gå/löpar band hon inte använder så de fick följa med mig hem :)
Så nu ska Jag köra igång, 15 minuter sedan 30 och till sist 60 minuter är mitt mål.

Vi ha städat nedervåningen, håller på uppe nu.
Peter ska fixa ordning sina kläder, sedan är de klart uppe också.
Vill ha 2 byråer till vårat sovrum så de ska köpas på löningen kommer plus en skänk nere till v-rummet, de är väl egentligen inte sån brådska men vore skönt att få dom sakerna så är alla möbler klar sedan.

Har en byrå nu på toan nere men den ha blivit förstörd så vill ha en annan och en mindre, sedan ska ju tavlor och hyllor och sånt upp också.
En rullgardin till fönstret i trappen också för de blir för ljust uppe, sedan skulle de sitta fint med en större tv också men de kanske vi köper när skatten kommer.

Dags att kolla vad de blir till lunch idag, grillat till middag iaf tror Jag :)

Är de nån som läser min blogg förresten?


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag läser alltid ;) kram

2012-04-15 @ 11:21:10
Postat av: Jenny och Matilda

JAAA, jag läser, varje dag:)

2012-04-15 @ 18:28:31
Postat av: Karoline

Jag läser... :)

Kram

2012-04-16 @ 09:03:06
URL: http://norrasidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0