Jobb Helg!

Jobbar till 12 idag, i morgon 16.30-21.30 och söndag 7-12.
De är korta pass så hinner iaf umgås med familjen <3
Idag när Jag slutat ska barnen få måla ägg och så ska vi göra påsk fint, Inge specillt med påsk tycker Jag mer än att man ger barnen påskägg men sedan är de som vilken dag som helst.

Igår ringde chefen från Finsta och Jag fick tjänsten, säger inget om de så ha Jag inget sagt.
Ska träffas på tisdag och prata och bestämma när Jag börja och så, måste även berätta att Jag kanske ska ta tjänstledigt för att pröva på ett annat jobb så får se vad hon säger om de.

Va även på återbesök för örat och hörseln är inte bra och kommer inte få tillbaka den heller, så på tisdag ska Jag ringa försäkringsbolaget för detta ska Jag få ut pengar för.
Lider väl inte direkt så lite pengar skadar ju inte :)
Undra om man får ut från alla försäkringar man har?

Ha en bra påsk, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0