Super Gullig Arbetskompis <3


Ha pratat med en jobbar kompis och hon ska göra en tavla till mig =)
Så himla fin är den, den ska få bryda en vägg i vårat sovrum.
Kommer bli kalas snyggt, så himla snällt.

Är så glad att det finns så fina snälla människor, om alla vore som henne och många
andra vore världen underbar på alla sätt.
Jag trivs så bra i deras sällskap, känner att Jag kan vara mig själv
och slipper göra till mig.
Jag kan fisa och rapa om Jag känner för de, inte för att Jag kanske skulle
göra de men om Jag ville skulle Jag kunna göra de för Jag känner mig
så omtyckt och älskad av dom.

Mina vänner betyder så mycket för mig, utan vänner vore man inte hel.
Barnen är de bästa Jag har, utan dom hade Jag inte varit där Jag är idag
och allt Tack vare min MAN Peter.
Han finns alltid där, i vått och torrt.
Jag skulle kunna göra vad som helst för honom, han är verkligen den
Jag vill leva med tills den dagen Jag inte längre finns och genom att vi
gifta oss lova vi varandra evig kärlek och Jag kan säga att vi kommer leva
ihop tills den dagen vi slår igen våra ögon.
Nu tänker säkert ni alla att det kan Jag inte veta nu och de kan Jag inte heller, men så mycket
som vi gått igeonom så klarar vi allt <3

Vi fick världens (enligt oss) finaste pojkar, dom gör oss så lyckliga och glada samtidigt som
dom gör en galen ibland för dom hittar på bus men så är alla barn och det kommer man aldrig ifrån.
Vi ha länge pratat om en till, eller rättare sagt Jag vill ha en till men Peter ha sagt nej nej nej inte en till.
Ändå va de han som sa från början att han vill ha 4 barn och Jag 2, men Jag ändra mig och ha sagt 3 men han
vill inte.
Men jag ha lyckats övertala honom, men de blir inte än iaf.
Om kanske 2 år, Eddie och Elvis ska få vara liten ett tag och bara vara dom innan de kommer en till.
De är tufft med 2 barn, de är ingen dans på rosor och Jag ska vara ärlig.
Vissa dagar är man så trött och slut, arg och ledsen, men så vissa dagar då är dom så goa och säger: Älskar dig mamma/pappa, dom är så goa när den sidan kommer.
Sedan vi flytta hit ha dom blivit lugnare och kan samsas mer om allt, kramas och pussas när som ska sova på kvällarna.
De är kärlek, syskon kärlek måste väl ändå vara den kärlek som är finast? <3

Ha frågat Eddie om han vill ha en lillebror till, men han skriker rätt ut NEEEEEEEEEEEJ Mamma de räcker med Elvis.
Undra hur man ska tolka de?
Men så ibland säger han att han vill ha en lillasyster som ska heta Greta.

Flytten hit och att Jag fick en fast tjänst där Jag jobbar nu ha gjort så att Jag mår så otroligt bra.
Detta behövdes för att Jag skulle få upp glöden igen, märks nog på mig också.

Är sjukskriven just nu pga, skiten i ögonen igen och Jag är åter i tjänst på onsdag igen =)
Ska på dejt nu med en jobbar kompis sedan möte, ikväll fredagsmys med bästa familjen <3

Trevlig helg, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0