Badhuset :)

Peter är pappa ledig denna vecka, skönt att få 1 vecka tillsammans hela familjen.
Idag packa vi väskorna och åkte till Härnösand på badhuset, barnen tyckte de va så roligt.

Klippte mig aldrig igår, feg som man är :(

Idag innan middagen rensa jag barnens leksaker.
Så på fredag ska Musse pigg leksakerna säljas, bra att någon annan får användning av dom istället för att dom ska stå och inte lekas med.
Sedan rensades massa mer saker bort, så nu ska de väl kunna hållas rent och fint på deras lekrum.
Ska köpa en soffa, spela ingen roll hur den ser ut bara den går att sitta i.
Samt köpa en tv dit :)

Hade sån städ noja så de är kliniskt rent här nu, undra hur länge? ;)

I morgon ska jag på bil bingo med mamma och moster, ska bli roligt :)

Nej dags att stoppa barnen i duschen sedan i säng, ska rensa frysen ikväll sedan är jag förtjänt av vin men finns tyvärr inget så de sket sig.

Kramiz <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0