Man ska inte bli sjuk tydligen :(

Ha haft problem med ryggen länge nu och i morse kunde Jag knappt gå :( Fick ringa jobbet och byta mitt dag pass tills i morgon, skönt att man kan byta med sig själv :) Ringde VC i morse som skulle ringa upp 13.20 än ha dom inte ringt, så tidigare ikväll ringde Jag Sjukvårdsrådgivningen men dom sa att Jag skulle vänta tills i morgon och ringa VC igen. Så bytte mitt dag pass igen tills på onsdag :) Så hoppas att VC ringer upp i morgon, måste få träffa en läkare och få ordning på ryggen NU. Humöret är inget att leka med nu men de är för att Jag har så fruktansvärt ont, så går de ut över alla andra :( Ligger i sängen nu och kollar på Wallander, värme dynan på ryggen fast att de är meningslöst men skönt för stunden iaf. Andra natten nu utan napp för Eddie, han tappade bort den hos Momma i söndags så vi kör stenhårt nu och de funkar så himla bra han är så duktig. Så när de gått 2 veckor så ska han få välja en leksak han vill köpa, sedan ska vi ta de där med blöjan. Han är utan men just att göra nummer 2 vägra han på pottan, men de kommer väl och sedan börja köra utan på natten och när han klara sig helt utan så blir de en leksak då med :) Man måste belöna så han får känna sig duktig :) Elvis ska vi också börja med men nu tar vi Eddie först, Elvis är ju lite mindre också men ändå stor. Är så glad att Peter sagt att vi ska vänta med nummer 3, orken finns verkligen inte och Jag vill ha tiden med prinsarna nu iaf 2 år till men sedan så SKA Jag ha en till prins i mitt liv. Jag är en pojk mamma och kan bara få pojkar ;) Nu ska Jag släcka ner och sova, är så trött. God Natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0