Pedant?

Ha Jag blivit pedant? Förut va Jag lat de erkänner Jag, men sedan vi flyttat hit hatar Jag att se saker ligga framme som inte ska ligga framme.
Kanske för att de är finare här och trivs så sjukt bra, städar och plockar varje dag.
Det ha legat leksaker framme hela tiden, men idag tog vi upp alla leksaker så ingen lekhörna under trappen längre.
Får se hur detta kommer gå då barnen inte vill leka uppe ensam, men de ska gå får lära dom :)

Hämtade soffan idag hos Brorsan, blev kanon bra.
Köpte även på tv på loppis med inbyggd VHS, för ynka 40 kr :)
Den duger gott och väl till barnen, ha kopplat in dvd också.
Så nu är deras lekrum klart, bara tavlor och sånt som ska upp på väggen.
Nu måste vi bara komma på vad de ska vara under trappen, skönt att börja få klart allt nu.

I morgon ska Jag till sjukgymnasten, äntligen så jag får hjälp med ryggen.

Eddie hade feber i morse så han va hemma idag, men den gick över direkt men han får iaf inte gå i morgon så Peter blir hemma i morgon med.

Längtar tills på fredag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0