Sliten

Igår blev det en spontan utgång, inte alls planerad men vad gör man inte för en vän i nöd ;)
Va så otroligt mycket folk ute så gick knappt att röra sig men va roligt iaf :)

Dock så kunde ju en viss person bete sig bättre, en vuxen människa på över 40 år hemskt.

Träffa en del kända människor, trevligt :)
Kom hem strax efter halv 3 i natt och halv 6 vakna barnen så man va lagomt trött :)
Men sov sedan 2 timmar med Elvis så de va skönt och sedan gjorde vi oss klar och åkte ner på stan.
Eddie ville äta på donken så vi gjorde de sedan fick dom åka karuseller och äta en glass, skulle hyra film sedan och vi hitta en sedan tog vi en till barnen.
Men då börja dom springa runt och skrika så de blev ingen till dom när dom inte kan lyssna, dom är så omöjliga.
Vet snart inte vad man ska ta sig till, älskar dom över allt annat men just då i det ögon blicket hade jag kunnat skänkt bort som.

I morgon ska jag på VC och hämta sjukskrivnings pappret, sjuk skriven till veckan också och veckan efter som jag fattade de.
Har så ont nu så ligger i sängen medans Peter leker med dom :)

Film mys ikväll när barnen sover och de längtar jag till, en dusch först och mysa ner sig tillsammans under en filt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0