Tillbaka på gamla jobbet =)

Idag tog Jag ett beslut, ganska jobbigt men de känns ändå rätt.
Jag går tillbaka på jobbet inom hemtjänsten, de känns bra.
Lite jobbigt men helt rätt ändå, visst trivdes Jag men detta känns ändå säkrast och lättare på nått sätt =)

Har 3 pass kvar inom personlig assistent, men Jag ska be läkaren sjukskriva mig längre för ryggen är inte alls bra.

Har så mycket inom mig som vill komma ut, men kan inte skriva detta här även om Jag vill så kan Jag inte.

Nu väntar Jag på moster som ska komma med värk tabletter sedan soff läge hela kvällen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du jobbat som personlig assistent? Vad roligt.. Skulle göra vad som helst för att få jobba dygn ja,men de är ju svårt att få sånt jobb..

2012-08-16 @ 09:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0