Underbar kväll :)

Kom till Arenan vid 17 tiden, fick mat och sedan gick vi runt lite innan Melissa Horn skulle börja. Aldrig tyckt om henne eller aldrig lyssnat ens men hon va jätte bra, sedan va de Badjävlarna hur roligt som helst, skratta tills Jag grina. Sedan kom Tomas Ledin, vilken man hur jäkla bra son helst. Peter stod bakom baren ett tag och "hängde" och då kommer en kille från badjävlarna och snacka och så berömmer han Peter för skägget. Jag va ju tvungen att gå fram Jag med så vi tog i hand om Peter sa att detta är min fru, va rädd om din man sa han till mig han är en underbar kille och skägget skulle jag kunna betala 1 miljon för att få. Sedan efter Tomas Ledin fick vi komma Back Stages och träffa dom och självklart knäppte vi ett kort, synd den ena killen inte kom med men men. Nu är vi hemma och sjukt trötta så de blir direkt i säng, god natt.


Kommentarer
Postat av: Emma L

Hej hej.. Såg Eddie på karlavagnen förra veckan.. Måste bara skriva vilken himla charmtroll han är och superduper söt :)

2012-08-05 @ 16:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0