Fel människa på fel plats

Precis vad man kan kalla de, skriver inte de här för då kanske de blir nått.
Men är så irriterad, usch.

Va hemma från jobbet idag, gjorde illa ryggen i lördags på jobbet.
Tänkte va hemma söndag men stod ut, men idag gick de icke.
Skulle kliva upp i morse, men de gick inte.
Vid 9 tiden kunde jag kliva upp, fika och sedan va de klart.
Peter tog med sig barnen ut och jag vilade en stund innan jag gick ut, ska skriva en arbets skada.

Nu ligger Jag nere i soffan och här ska Jag ligga tills i morgon bitti :)

1 vecka kvar till jul och Jag längtar så otroligt mycket :)
Dags att sova, ska till sköterskan på VC i morgon sedan hem och slå in julklappar är ju bara ca, 40 stycken.

God Natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0