Går snart in i väggen :(

Jag bruka aldrig skriva om jag mår riktigt dåligt, men nu är de kaos.
Haft huvudvärk i 4 dagar nu utan att de släpper, tar Ipren Alvedon Treo men ingenting hjälper.
Barnen sover så himla dåligt och vakna sjukt tidigt, Jag är helt knäckt alltså.
Ha ringt VC så dom ringer upp snart, hoppas på en läkartid idag för detta går inte längre.
Får Jag inte hjälp med huvudvärken så går Jag in i väggen, orkar Inge mera.

Gråter ibland för att de gör så ont, barnen blir lidandes för Jag orkar inte leka med dom och känner mig helt värdelös :(
Tur Peter finns annars vet Jag inte vad Jag hade tagit mig till, finaste Mannen <3

Jobbar delad tur idag, ha fika nu så ska ut och jobba snart igen.

Somna snart ståendes är så himla trött.

Kramiz


Kommentarer
Postat av: Jonna

Men fy :( hoppas du får hjälp..går ju inte ha det sådär :/ :( massa kramar <3

2012-12-06 @ 10:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0