Krassliga!

Torsdag och snart nytt år, längtar.
Elvis ha haft en hemskt hosta nån dag så idag köpte jag slem lösande och han hosta knappt nått alls nu :)
Jag jobbade till 3 idag, strax efter 2 va Jag klar så gick hem.
Mådde inte bra, ont i halsen upp till öronen, feber och hängig.
Kom hem så slängde omkull mig på soffan medans Elvis sov :)
Nu mår Jag bättre men fortfarande ont i halsen, är ledig 2,5 dagar nu så de ska bli skönt.
Börjar 16.30 på söndag, sedan jobba Jag måndag till torsdag ledig fredag och nästa helg jobbar Jag.

Dessa 2 dagar ska bestå av mys mys mys, hoppas de inte blir kallt vill kunna vara ute :)

Sa till Eddie häromdan att snart ska han och Elvis till momma och Kalle en helg och sova där, åååå vad skönt att slippa mamma och pappa sa han då :)
Roligt att han tycker de då, men dom behöver komma bort från oss också precis som Jag och Peter behöver tid för oss själva :)
Ska bli skönt, gå på bio och sedan bara vara hela helgen och framför allt sova ut på morgonen :)

Nu ska Jag göra mig en kopp te och se på tv, är sjukt trött.
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0