Familjen Otur!!!!

Ända sedan barnen börja dagis i augusti och vi börja jobba ha de inte gått en hel vecka utan att nån varit sjuk.
Antingen barnen eller vi, igår när vi hämta barnen hade Eddie åkt på ögon inflammation :(
Sedan på kvällen bet Elvis han så hårt att vi fick åka in :(
Idag skulle Jag ha jobbat men som tur va fattades de en på kvällen och va en för mycket på morgonen så jag bytte till kväll :)
Idag kommer Mamma och hämta Eddie så han får vara där tills på fredag så vi båda kan jobba bara Elvis håller sig frisk nu.

De är alltid nått men snart vänder de hoppas jag, jag ska lägga mitt schema nästa gång så jag jobba nästan bara kvällar.

Karin från kontoret ringde igår och berätta att vi fått car port närmare radhuset med förråd dessutom :)
1 månad kvar till flytt då vi får flytta in tidigare för dom blir klar fortare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0