Mögel? Eller vad är de?

Eddie åkte ju till Momma i onsdag för han va sjuk, Elvis skulle på dagis i torsdags men så på torsdag morgon fick jag ringa och Vabba för han hade feber.
Pinsamt men men.
Chefen ringde sedan upp och sa att jag kunde få jobba kväll istället :)
Tusen tack.
Så Mamma kom igår och sov kvar tills idag så hade hon barnen idag så jag slapp Vabba med Elvis.
Tusen tusen tack, vad hade vi gjort utan mamma/momma/svärmor, guld värd.

Nu ska vi natta barnen, ögoninflammation båda två.
Eddie är bättre men Elvis är röd runt om ögon de se Inge skönt ut :(

Sedan fick Eddie lite feber förut,
Som pappa sa undra vad de är för skit i lgh?
Kanske är nåt skit här därför barnen blir sjuka hela tiden?
Tur vi ska flytta snart och få nytt :)
Valde iaf färger igår så de blir kanon snyggt, hoppas jag iaf :)

Ikväll blir de chips och dricka va evigheter sedan :)
Är så less på de men nu är jag så sugen, men sedan när jag äter de kommer de inte va gott som vanligt.

Så himla skönt med helg nu :)
Får se vad vi hittar på, finns väl inget att göra heller när barnen inte är så friska.
Handla iaf och rensa skåpen i köket på massa skit, packa lite och tvätta.
Till veckan ska jag packa de mesta då jag är ledig 2 dagar, f-n hur de ser ut här nu alltså.
Saker överallt, kartonger och jag tycker de är så jobbigt att leva såhär vill ha fint omkring mig men snart så :)

Nej nu ska jag få Eddie att somna då man får ta igen lite mys med min stora kärlek.

Igår hade vi varit förlovad i 5 år <3
Men nu när vi är gifta fira vi de inte, utan vi fira bröllops dagen istället :)

Ha en bra helg, dåliga ni är på att kommentera nu :(

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny och Matilda

Bara ni har flyttat så ska vi komma och hälsa på:)

2012-02-19 @ 10:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0