2012!!!

Jobbade igår, 7-12 och det gick kanon bra. Sedan hem till familjen, åt god mat och myste hela dagen/kvällen. Mådde inte bra på kvällen, hosta så mycket så fick sån hemsk huvudvärk och feber. Kl. 21 gick Jag och la mig med Eddie i sängen, somna direkt :) Vakna sedan kl. 00.01 av alla smällare men barnen sov som stockar :) Upp idag och jobba 7-16.30. Morgonen gick kanon men eftermiddagen, ja den behöver vi inte ens prata om. Varför låter dom vikarier jobba som inte gör något?

Barnen är tjuriga ikväll och vill inte sova, men snart så hoppas Jag. Dagis i morgon för dom, Jag är ledig men behöver en dag för mig själv känner Jag och dom lider inte av att vara på dagis heller.

Tänkte att Jag ska städa 2 garderober och låta Elvis ta den ena istället för byrån för den öppna dom hela tiden och drar ut kläderna och de börjar jag bli less på nu.

Annars mår barnen bra, sover hela nätterna i samma rum och det funkar så himla bra, peppar peppar.

Önskar er alla som läser ett gott nytt åt, kram på er <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Gott nytt år till dig oxå :) kramar

2012-01-02 @ 07:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0