Ajajaj

När Jag och Peter träffades första gången gick han lärling som piercare och då piercade han bröst vårtan på mig :)
När vi sedan vart gravid med Eddie så tog Jag ut den i mitten av graviditeten, sedan då Eddie va runt 6 månader tryckte Jag i den igen.
Smärta smärta och hade sjukt ont hela dagen men de va de värt :)
Sedan vart vi gravid med Elvis och då tog Jag ju självklart ut den och ha inte brytt mig om det sedan men så ikväll fick Jag nån ide och skulle testa tryck igenom men gjorde så jävla satans ont.
Men tjurig som man är så stod Jag och tryckte iaf och till slut så va den igenom men ha så ont nu men värken är nog borta i morgon :)
Änligen ha Jag fått tillbaka min piercing :)
Skulle vilja ha tillbaka den i lilla flärpen i örat också men då måste Jag gå och göra om de och de är inte värt pengarna.

Nej nu ska Jag sova, Peter sover redan .
God Natt Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0