April!!!

1:a april blir flytten :)
Sjukt taggad nu, ha lagt ut vardagsrums möblerna på blocket och igår sålde vi 2 dvd/cd ställ och en liten bokhylla så de är lite saker kvar men på söndag kommer en jobbar kompis till mig och kollar så hon köper nog resten.
Det blir tomt i rummet då men vad spela de för roll när vi nu vet att vi snart ska flytta.

Håller även på att sälja alla barn saker och kläder, men de går segt.
Kanske man ska hyra en lokal och sälja iväg de?
Vi ha inga planer på fler barn, inte än på minst 2 år iaf och vi känner att vi säljer hellre iväg allt och den dagen vi skaffar en till om vi ens gör de då får vi köpa nytt då.
Vi ha alldeles för mycket saker, de går inte att spara allt.
Vissa klädes plagg sparar men ju som är extra speciella men det andra ska iväg.

Vill ha nytt köksbord och stolar, vitt vitt vitt ska de vara :)

I morgon börjar Jag jobba igen, känns sådär men ändå skönt så tiden går fort tills vi ska flytta.
Struligt på jobbet har Jag hört, men Jag ska köra mitt eget race och så skiter Jag i alla andra.
Orkar inte må dåligt för att Jag ska jobba, Jag trivs så bra och bara för att dom tar in folk som inte kan jobba så ska Jag inte gräva ner mig i de även fast det lätt blir så.

Jobbar alltså i helgen och de känns väl inte bra att börja med en helg men men, bruka ju vara lugnare på helgerna också och dessutom är de bra personal i helgen så de går nog bra :)

Elvis ha feber så dom blir hemma i morgon också, skönt så man får en dag tillsammans innan helgen drar igång.
Hoppas han blir bättre i helgen så inte Peter får de tufft med barnen.

Nu ska Jag se film med Eddie och mysa tills han somna, Peter gick och la sig med Elvis i våran säng för de är lika bra Elvis sover där när han är sjuk.

Kram på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0