God Morgon!!!!

Underbart med morgon pigga barn, eller hur va de? ;)

Men ska ändå inte klaga, dom somna vid 19 tiden på kvällen.
Sover (oftast) hela natten utan problem, ibland kan dom vakna men somna om lika fort igen.
Så att dom vakna vid 6 tiden på morgon är inte konstigt för då ha dom ändå sovit 11 timmar.
Jag har hellre den där tiden för oss själva på kvällen än att ha barnen upp tills att vi ska lägga oss eller få en liten stund ensam på kvällen bara.

Vi pratade igår kväll igen och radhuset, vi kommer ta de som det verkar nu :)
Vi kan lixom inte släppa de, att de är i "fel" område gör inget.
De är ju ändå bara mitt över gatan så de kvittar, det som tar emot mest är att de är så mycket dyrare men vi har råd och får helt enkelt prioritera :)

Jag ska sluta snusa, Peter klarar de inte för han får ett sånt jävla humör och de orkar Jag inte med.

Sedan är de en del möbler vi vill köpa men de får vi ta eftersom, det som är prio 1 är en ny soffa.
En stor med divan ska vi ha :)

Sedan barnens sovrum blir det en del, nya sängar iaf till Eddie :)
Kan göra listan lång men ska inte skriva allt.
Det bästa av allt är också att vi kan ha en stor diskmaskin, de kommer vara underbart skönt :)

Nu ska Jag se på smurfarna med Eddie, SMURF killen kanske får ett SMURF rum sedan :)

Idag kommer barnens kusin och min svägerska på besök, brorsan skulle visst jobba.
Eddie tycker så mycket om sin minsta kusin Elliot :)
Han är 7 månader nu stor killen :)

Sedan angående inlägget Jag skrev, Jag tog bort de.
Jag över reagerade, Jag blev så arg men de Jag varit med om i denna sjukdom är inte roligt.
Men personen ha pratat med Mig och formulera sig fel, menade inte så som hon skrev.
Glad att du ville visa och säga att du gjort fel, även Jag ber om ursäkt för de Jag skrev.

Kram på er och ha en bra helg :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!



Visst är det skönare att barnen somnar tidigt på kvällen så man får varva ner själv. Så tyckte jag också när pojkarna var små. Dom la sig alltid runt 7 halv 8. Men sen fick man tidiga mornar. Fast det gör mindre. Annars sover man ju bara bort den och har inte fått lite tid själv.



Jamen det låter väl smart att ta radhuseet. Det verkar ju inte vara så många i omlopp. Så det kan ta flera år till nästa gång det blir ett ledigt. :)



Har kommit på vart dom radhusen är. Hehe. Vägen är emellan radhusen och er sida sen har du dom nedre lägenheterna ner mot Malmövägen. På andra sidan om radhusen. Eller hur? Förstår du min förklaring? Ser att den blev lite gröt på gröt. ;)



Sen är det som du säger mycket dyrare men man måste tänka på alla + och - med båda boenden. Och det är väl mer + för radhuset kan jag tänka mig.



Möbler kan ni väl köpa eftersom. Så det är nog minsta problemet. Tror jag.



Ska ni ha en bäddsoffa i lekrummet? En framåtbäddad? I såna fall har vi en sån i vår lillstuga i Viksjö som vi ska sälja. Den är för stor som bäddsoffa för den lilla stugan. Så vi kan inte bädda ut den. Den är i beige färg och om du går ut på facebook och mina kort så ser du den där. Det är en från Ikea och heter Hagalund. Och den kan ni ta när ni vill och betala eftersom för. Det är inga problem alls. :)



Ha det gott. Och planera för ert nya boende. Det är tiden för planering som är roligast. Eller hur?



Kram från oss på Malmövägen. Lisa.

2012-01-21 @ 09:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0