Inlagt på stroke avdelningen på sjukhuset!!!!

Precis som rubriken lyder ligger jag inlagd sedan igår, skulle på ögon och kolla upp ögonen och skiten ha kommit tillbaka fast värre och ingen hörsel på vänster öra.

Så dom ha tagit säkert 40 olika blod prover och massa koller.
Kom nyss upp från magnet röntgen av hjärnan, dom är rädd att jag fått vatten i hjärnan eller nått annat så detta måste kollas upp.
Dels för att jag är så ung och att jag får hjälp nu så jag får leva ett normalt liv.
Peter tog ledigt från jobbet så han är här med mig, gick och åt lunch nu.
Jag ska vila är så trött och yr efter all stesolid jag fick nere på röntgen för att hålla mig lugn.

Fick ett sms igår av min bästa kompis (som jag varit lite "osams" med) och det betydde så mycket.
Inget kan komma i mellan oss och Jag ha väl varit lite hård men allt är glömt, ännu en sten som lyftes från hjärtat.
Sedan en annan kompis också som hörde av sig så de känns så bra att vi kan prata igen, ha saknat dom båda två.

Nu måste jag vila somnar snart, hör av mig när Jag vet mera.
Kram och ta hand om varandra men vet aldrig när de är för sent.
Älskar er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0