Livet som hemma Fru :)

Är ju sjukskriven nu och visst saknar Jag jobbet och alla men samtidigt är det så himla skönt att vara hemma ensam :)
Barnen är ju på dagis som vanligt, Jag får ju inte ha dom hemma då Jag är sjukskriven sedan skulle de inte gå heller för Jag ha varit och tagit så mycket olika saker på sjukan.

Proverna visa iaf nån infektion eller nått i lungorna, så på Fredag ska Jag göra en till magnet röntgen men kontrast i kroppen uscha :(
Mamma är ledig så hon följer med som sällskap :)

Annars visar alla prover att allt är bra, sedan är inte alla prover klara heller.

Idag ha Jag städat och rensat klädkammaren, tvättat, diskat, städat barnens rum, plockat och hållt igång hela dagen sedan la Jag mig och vila innan familjen skulle hämtas hem :)

I morgon ska Jag städa sista garderoben här hemma sedan är alla sånna saker klar, sedan ska Jag ta tag i sovrummet.
Tog bort fönster brädan där när Elvis hade spjälsängen och nu vill Jag såklart ha tillbaka den men hittar den inte?
Den är nere i förrådet men där behöver vi inte ens prata om hur de ser ut, det får vi ta tag i nån gång då vi är barnlediga en helg och ha tid på oss.

Nu ska Jag se på film med Eddie så han somna, Elvis ha välling mys med Pappa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0