Radhus :)

Nu ha vi fått ett radhus om vi vill, dom renovera nu så vill vi ha de får vi välja färg och tapeter själva :)
De är mycket mer pengar i månaden de handla om men sedan är de inte i det område vi helst vill heller så vi tvekar.
Va och kolla idag och man blir ju otroligt sugen, skönt vore det med ett stort sovrum till oss.
Ett varsitt litet rum till barnen och sedan ett till rum som vi tänkte ha som lekrum till barnen och ha en bäddsoffa där så folk kan sova i när dom kommer på besök :)
Sedan på sommaren med uteplats, pool till barnen, rutch kanan och massa leksaker till barnen :)
Sitta ute och äta jämt då de är fint väder, Jag va och kolla i morse och Jag bestämde mig för att vi skulle ta de.
Peter kolla sedan då han slutade jobbet, han är också sugen men de är att de är "fel" område.
Visst vi kommer säkert trivas där med, absolut men ändå tar de emot.
Men vi ska bestämma oss i helgen, Gud så svårt det är.
Men de vore ju underbart, så länge som vi väntat och nu när de dyker upp så tveka vi?

HJÄLP!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Egentligen skulle jag vilja säga att om du/ni tvekar det minsta så ska ni hoppa över den.



Meeeen... å andra sidan så låter det helt underbart ;)

& ang. pengarna så får man ju prioritera så länge det inte är helt uppåt väggarna för dyrt liksom, så tänker jag alltid :) Men vad ni än bestämmer er för så är jag säker på att det blir rätt i slutändan <3 Kramar!

2012-01-20 @ 20:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0