Vilken lättnad :)

Röntgen på hjärnan visa ingenting, så de är en lättnad.
Men dom tycker de är konstigt att inget visas, så läkaren va här för en stund sedan och tog ett ryggmärgs prov.
Gruvade mig som f-n men det gjorde inte så ont, sedan tog dom yttligare massa blodprover.
Får svar i morgon, så blir en natt till här minst iaf.
Saknar barnen så sjukt mycket men de är bra att dom tar alla prover så dom får veta vad som är felet nu.
Ha ätit för en stund sedan och tänkte lägga mig ner och vila en stund, skulle haft en bok att läsa.
Peter ska jobba i morgon, finns ju inget han kan göra mer än att hålla mig sällskap så då sa Jag att de är bättre han jobbar och skulle nått hända får han komma hit.
Skulle vara skoj om barnen kom men samtidigt blir det jobbigt för dom också när dom måste åka, så vi får sakna varandra lite nu kanske är nyttigt också? Inte för att de känns så för jag hade kunnat gett vad som helst för att få komma hem nu.

Nu ska jag vila lite är så himla trött, kram på er


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tänker på dig! Du ligger i alla fall på världens bästa avdelning, det känns betryggande! Kram på dig!

2012-01-11 @ 19:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0