Familjen Otur :(

Jag är så less, less på att det ALLTID ska vara något. Känns som de aldrig tar slut, jag med mina ögon och allt, svärmors Karl gick bort, Peters mormor nyss och nu ha de hänt en tråkig sak igen. Inget dödsfall men en tråkigt sak och nu får de fan vara nog, hur mycket ska vi orka egentligen? Jag bryter ihop totalt snart, det räcker nu Tack. Tur vi ha varandra och barnen, de bästa vi har. Kliver av jobbet i morgon 10.30 och sedan hem och städa inför besöket i helgen, ska bli roligt och Eddie är så glad att Rasmus ska komma <3 Peter Jag Älskar Dig, tillsammans klarar vi allt. Allt vi gått igenom och varit med om, tillsammans är vi oslagbara <3 Eddie och Elvis ni är så underbara, vi hade inte kunnat fått finare och goare barn, ni är Mamma och Pappas finaste pojkar och ord går inte att beskriva hur mycket ni betyder för oss. Tack för att NI valde oss som Mamma och Pappa <3 God Natt <3


Kommentarer
Postat av: linda

neeej! Vad har hänt nu gumman :-( ?? Kraaam linda å ALLA tjejer ;-)

2012-07-27 @ 12:09:48
URL: http://lindaruda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0