Semester :)

Igår skulle vi ha åkt till Östersund, men redan på tisdag eftermiddag fick vi åka. Jag fick ledigt och Peter med, stress packa och hämta barnen på dagis sedan skynda sig iväg för att åka. Peters mormor va jätte dålig så kände att vi ville åka innan de va för sent, när vi kom dit så va de värre än vi trodde. Hemskt, barnen skulle inte ha följt med för de va inte roligt. Sedan sov vi hos svärmor den natten, stugan vi bokat skulle vi fått igår men som tur va så va den ledig från onsdag :) Så vart 2 nätter mer men de gör inget. Igår va vi på djurparken och barnen hade så roligt, sedan bus med kusinerna hela eftermiddagen/kvällen. Dom sover så bra här, helt underbart. Finns till och med tvätt maskin och tork tumlare :) I morse ringde svärmor så i natt hade momma dött, sovit och somnat in så de va skönt. Otroligt skönt för henne, 90 år så hon ha levt ett bra liv men klart de är tufft iaf för oss andra men nu slipper hon lida. Nu ska jag sova som resten av familjen <3 Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Beklagar er sorg. :( Det spelar ingen roll om dom är gammla eller ej. Sörjer gör man i alla fall. Men en stor tröst är när dom somnar in i sömnen. Så kände jag när min farfar gick bort. För han gjorde också det. Somnade för kvällen och vaknade inge mer sen. Och han blev 90 år med.

Tänker på er i denna stund!!

Hälsa familjen.

Sänder över en massa kramar. Lisa.

2012-07-08 @ 17:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0