Jobbilijobbjobb :)

Trivs såååå bra på jobbet, lugnt och skönt :)
Åker på stan, städat och bara är, kan inte ha de bättre.
Det är lite jobbigt där vid middags tid för då vill man hem, men när man tänker efter så vet man att man är ledig mera sedan så de går bra.

I morgon ska Jag på lung röntgen sedan så är de samtal om Eddie på dagis, ska bli jätte roligt och höra hur det går för honom.
Vi vet att han är duktig och snäll för de säger dom ofta, men nu kan man prata i lugn och ro så de ska bli skönt.

På torsdag ska Jag ta cell prov, så mamma ska passa barnen medans för dom ska få vara lediga från dagis då sedan går Jag på ett dygn på fredag igen till lördag sedan söndag till måndag :)

Nu ska Jag ringa maken innan han somnar, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0