Inredning :)

Eddie mår bra nu men blir ändå hemma i morgon också så man inte skickar iväg honom för tidigt.
Så idag innan lunch tog vi på oss regn kläder och gick ut, lekte i lekparken och sedan ville Eddie gå ner till radhuset så vi gjorde de då.
Han pratar ofta om de och han längtar nog lika mycket som oss tills den dagen vi bor där :)
Golvet i hallen och köket va klart och vad ska Jag säga? Hur snyggt som helst, är så nöjd med ALLT :)

När Peter slutat va vi och hämta honom för Jag hade lovat Eddie att få köpa Händiga Manny gubben.
Han är så duktig med pottan på dagis och aldrig hemma men så idag ville han va nakenfis så då sa Jag att går du på pottan hela dagen och börja är utan blöja hemma så köper vi den idag och de gick så bra så fick ju hålla mitt löfte trots att de är sjukt dyr.
Väl på leksaks affären hitta han massa annat, mindre händiga manny så vi åkte därifrån med hälften av vad de skulle ha kostat om han hade valt den andra.
Frågade flera gånger så han inte ångrat sig men de gjorde han inte.

Längtar så mycket tills vi får inreda radhuset, allt vi köpt vad fint de kommer bli.
Det enda Jag verkligen saknar är ett fint kort på hela familjen som kan hängas i v-rummet och ensamma kort på bara mig och Peter till sovrummet :)
Men de löser vi nog snart tack vare en super gullig arbetskamrat <3

Knäppte lite kort idag som jag tänkte lägga upp, dock fattas de lite lister och sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0