När ska vi få lugn och ro?

Less Jag är nu, mattläggaren ha fortfarande inte börjat med golvet men i morgon sa dom men de sa dom idag med så jag tror va jag vill.

Sedan ringde chefen från en annan hemtjänst grupp idag och vill träffa mig för att ge mig en fast tjänst hos dom.
Då bröt jag ihop, rejält.
Vill inte sluta i granloholm, de gör ont i hjärtat på mig på riktigt.
Ringde upp min nuvarande chef och hon vill inte släppa mig heller men eftersom hon inte kan erbjuda mig en fast tjänst då jag går för en som är mamma ledig så går de inte att göra något åt saken tyvärr.
Ringde facket och kollade och eftersom en fast tjänst går före långvikariat så får jag inte säga nej för då blir jag av med min fasta tjänst i kommun och de riskera jag inte.

Så i morgon då jag lämnat barnen på dagis ska jag träffa den nya, känna väl sådär.
Kanske inte får jobbet heller då de är flera som ska dit, men hon hade bara hört gott om mig och ville verkligen träffa mig fort.
Känns ju bra att jag fått goda referenser men jag vill ändå inte sluta i Granloholm, men om jag får jobbet på andra stället så kommer jag lägga in mig på omplacering direkt till Granloholm så så fort de blir en tjänst ledig där så kan Jag få den.

Börjar jobba på torsdag igen efter min semester nu så de känns bra men även jobbigt så jag ska prata med alla att jag kanske ska sluta :(

Som att vi inte haft det tufft nog så ska detta hända, jag ska må dåligt nu tills jag vet hur de blir.
Nej uscha, kanske dags att tänka på nummer 3 nu då? ;)

Nu ska barnen sova, helt slut efter denna dag så behöver lugn och ro nu.

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0