Helgen!

Skulle ju jobba denna helg, vaknade på lördag med en huvudvärk som inte går att beskriva och vänster öga en hemsk värk.
I fredags på ögon så va de ögat bra, men inte igår morse.
Åkte på jobbet iaf, fast Jag knappt såg nått.
Fram till strax efter 11 gick de ganska bra men kände att de inte funka så gick hem och blev hemma idag med.
Är bättre men inte bra, skapligt less men de är bara inse att detta får jag leva med resten av livet.

Igår gjorde vi inget alls, va hemma och myste bara.
I morse vakna barnen strax efter 5, Peter klev upp med dom vid 6 och jag fick sova vidare till strax efter halv 9.
Så himla skönt :)
Men då fick han sova med Elvis sedan då han sov, jag och Eddie myste framför smurfarna.

Efter lunch gick vi ut, va i lekparker och lekte.
Gick till 5 olika och sedan hem för att fixa middag och sedan bada Peter barnen medans jag plockade ihop nere.

Nu ska vi se klart bb sedan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0