Tjänstledig!

God Morgon Lördag.
05.15 vakna barnen, Jag gick in till Eddies rum och la mig (tur han ha en stor säng) medans barnen låg och kolla på tv i våran säng.

Ha precis packat deras väska, dom ska åka till Mormor och Kalle och sova i natt.
Vi ska gå på giffarna och ut och äta gott :)

På Måndag ska Jag prata med chefen om tjänstledigt från juni till september, ska nämligen börja som personlig assistent.
Kommer jobba 7 dygn i månaden, kalas bra nu över sommaren.
Är less på jobbet, folk är avundsjuka och snacka skit.
Kom till mig istället ska ta den jäveln om hon öppna käften igen, skata.

Dags att göra oss redo så vi kan åka.
Trevlig helg, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0