Underbart <3


Livet ha sina med och mot gångar, så är de bara.
Haft många mot gångar nu, alldeles för många men sakta men säkert
börjar de bli bra nu.
Väntar på svar från chefen om tjänstledigt över sommaren, måste
prata med henne i morgon och se hur vi kan lösa detta.
Löser det sig så kommer Jag va så sjukt lycklig så Jag kommer nog
vara hur underbar och go som helst ;)

Sjukhus besöket idag gick bra, ska få en tid till en till magnet röntgen.
Jag vill inte men måste, lika bra att få de gjort för att utesluta nått skit.
Inte för att läkaren trodde nått men ville bara dubbelkolla ifall att.

Livet flyter annars på som vanligt, barnen växer och frodas och kärleken likaså <3
Har ett sånt otroligt lugn i kroppen mår så sjukt bra, va länge sedan Jag kände att Jag fick
må så bra.
Mycket ha med flytten att göra, de kom i rätt tid och vi ha aldrig haft det så bra känns de som.

Nu ska Jag umgås med min make, trodde inte mötet skulle vara så länge men vi gick igenom mycket
och ha bokat in en ny träff för att få allt klart samt att vi assistenter ska träffas och bocka av allt.
De är ju 3 andra från hemtjänsten som också ska hoppa på detta så vi blir ett kanon gäng, synd inte en annan
tjej också kunde ta de men hon måste vänta till efter sommaren.

Ha de gött, kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0