Livet rullar på!!!

Hej mina fina :)
Allt är bra med oss alla, denna vecka är de Pappa Peter som laga maten till våra barn och deras kompisar på dagis.
Elvis är hemma idag, feber.
Sedan är Jag ledig till den 2:a september, skönt.
Eftersom Jag inte tog ut all semester i somras så tog Jag ut detta nu och de ska bli så himla skönt.

Den 27:e ha Jag bokat en tatuerings tid, längtar :)
Får aldrig nog, ha redan fler projekt på gång efter denna oxå :)

Ska passa på att tvätta och städa idag, Elvis ser på film han så Jag kan nog fixa i lugn och ro.

Eddie ha börjat på största och sista avdelningen på dagis, efter nästa sommar börjar han på skolan helt sjukt vad fort tiden går.
Han är så otroligt duktig, han kommer få de lätt för sig i skolan säger fröknarna och är så hjälpsam och ordning och reda på grabben :)
Elvis ha börjat på stor avdelningen, han är oxå duktig och framåt.
Börjat sluta med blöjan, sov till och med på dagis igår utan i 40 minuter.

Jag och Peter firar snart 3 år som Man och Hustru, Mamma och Kalle ska ha barnen den helgen så vi får ut och äta bio eller vad vi hitta på.
Funderar på att boka en hotel natt för att överraska honom, får se vad de blir.

Nu ska Jag sätta igång med tvätten och ge min Elvis lite fika, kram ha de bäst alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0