Lucia

Fredag den 13:e och dessutom lucia, kommer nått gå fel sedan på firandet på dagis? 😜
Vilken storm igår, hemskt.
Ett tak här på garaget hade lossnat helt och va för en dörr på ett radhus så den familjen kom inte ut.

Jag ha städat och städat idag, fint inför helgen synd man jobba.
Ha semester ikväll, fast är nån sjuk måste jag in och jobba så den jäveln som är sjuk den ska jag sparka 😉

Vi trivs otroligt bra här men ibland känns de som att de är för stort, ett rum för mycket lekrummet då de knappt utnyttjas.
Skulle klara oss med en 4:a känner Jag, men samtidigt vill jag inte flytta heller.
Ska vi ta en 4:a blir de 1 plans lgh och de vill jag inte ha, plus utan uteplats kanske och de vägra jag oxå.
Så vi bor kvar för vi trivs ju sjukt bra här.
Funderar på att göra lekrummet till Eddies rum, så får han större rum men då är hans rum han ha nu litet och vad ska man göra med de? 
Nej får vara som de är och den dagen vi skaffa en till (om den dagen kommer) så får vi byta rum då kanske.

Nu ska jag göra lunch och sedan hänga tvätten och starta en till maskin, skönt att få undan tvätten är mycket tvätt nu igen.

Kram och trevlig helg 


Eddie läste bok för Elvis igår så han skulle lära sig bajsa på toan ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0