Finns spöken?

Jag är så fruktansvärt rädd för spöken, eller vad man nu ska kalla de.
Igår kväll hörde vi att någon av barnen öppna dörren till sitt rum och klev upp när jag kom upp va dörren stängt och barnen sover???

Ikväll jobba jag och kom till en tant, prata som vanligt och sa hej då när jag skulle gå.
Gick till hallen och skulle klä på mig, så hör jag en liten flicka säga:
Jag bor också här så du måste säga hej då till mig med, trodde jag skulle dö sprang ut och grina och helt förstörd.
Sätter inte min fot där igen, aldrig i livet.
Är så rädd för sånna saker, nästa gång svimma jag eller kissa på mig för så rädd är jag.
Är alldeles kokhet och känner mig svim färdig nu, fick sån hemsk huvudvärk tur man sluta snart så man får komma hem och ta en Alvedon eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0