Lediga tillsammans :)

Fredag och första februari, lediga tillsammans hela familjen idag.
Får se vad vi hitta på, just nu ligger jag på värme dynan medans dom andra fika klart.
Ha så ont så måste ligga här en stund för att ens orka kliva upp idag, ska träffa en sjukgymnast på tisdag så får vi se vad hon säger.

Jag ska jobba i helgen, delad tur båda dagarna.
Känns sådär men samtidigt får jag vila hemma över dagen och träffa familjen :)

Igår va vi på en riktig shopping tur Jag och Peter, Peter va i behov av en ny mobil då hans är gammal och stängs av hela tiden.
Så en ny mobil, köpte en surf platta, hem telefon och en dvd upp till vårat sovrum :)

Är sugen på att åka och bada idag, ska ringa och kolla när dom öppna.

Trevlig Helg Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0