Sjukdomar hela tiden

Peter ska iväg och jobba idag med :)
Börjar 9, han trivs kanon som dagis fröken och barnen och personalen är nöjda.
Jag lämna barnen till 8 på dagis så dom fick äta frukost där.
Jag är ledig och behöver städa och tvätta idag, sedan ha Jag fått ögoninflammation :(
Men ska jobba i helgen, går nog bra iaf.

Ikväll blir de mys med barnen, funderar på om vi ska äta tacos.
Handlade igår men köpte inte till tacos så isåfall måste Jag ner på affärn och köpa grönsaker och bröd de enda som fattas.
Sedan blir de gladiatorerna ikväll, Eddie älskar att se på de och Elvis får väl se Pippi han då :)

Nu ska Jag pussa på kärleken innan han går sedan ska Jag vila 2 timmar innan Jag sätter igång här hemma.

Trevlig Helg Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0