Söndag

Ligger och kika på film med barnen, så hoppas dom somna snart.

Peter kom hem igår vid 15.30 tiden, kraftig UVI och sedan såg proverna inte bra ut så ska ringa VC i morgon om svaren.
Men han mår bra nu, skönt men sämre med mig.
Tok förkyld och feber, men jobb i morgon iaf kan inte va hemma mera nu.
Peter börja sitt Vikariat i morgon på dygnet runt dagiset, 3 veckors jobb.
Himla bra för honom och han trivs att jobba på dagis, men nu dessa 3 veckor är han kock igen :)

Barnen mår bra peppar peppar, men skulle dom bli sjuk i morgon ska mamma komma och passa dom så vi kan jobba.

Ha iaf bestämt oss nu att de blir INGA fler barn, även om de tar emot att säga de så är de klart.
2 räcker gott och väl, men i morgon ha jag kanske ändrat mig igen ;)
Hehe!
Nej men 2 räcker gott och väl, kanske kanske 1 sladdis om 3-4 år men kanske väldigt svagt kanske.
Peter är nöjd de är mer Jag som tveka, 1 till vill jag ha men orken och tiden finns inte.
Sedan är de tufft med 2 barn med 1,6 års mellanrum men nu ha vi kännt på de och ALDRIG mera.
Nog för att dom alltid ha varandra tätt intill men nej tack de räcker ;)
Ni som själva ha så tätt fatta nog!

Nu ska jag få barnen att sova så man kan inta soffan och lite glass.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0