Fredagdenfjärdejanuaritvåtusentretton!

Fredag och LEDIG dag, underbart att få ligga i sängen till 8 då barnen vakna sedan dra sig till 9 sedan frulle :)
Nu är de undandukat, disken diskad, ren tvätt undan och en maskin tvätt körs och vi är redo för dagen.

Pappa ska hjälpa oss med start hjälp till bilen sedan, vi ska iväg och köpa en batteri laddare sedan hälsa på ett par vänner.

Jobbar lördag söndag nu 7-12 bara, om ingen blir sjuk så man blir utbeordrad.

Nästa fredag åker barnen till momma och Kalle, så då ska Jag och min Man till vänner och bli bjuden på middag och dricka lite och umgås.
Skönt att få en helg för oss själva, de behövs.
Sedan på lördagen ska vi sova länge, sedan ut och äta kanske och bio senare på kvällen.
Sova länge på söndagen också innan pojkarna kommer hem, bjuder mamma och Kalle på middag då :)

Ryggen är lite bättre men inte mycket, jobbet tar snart knäcken på mig.
De är alltid nån sjuk, vikarier som tas in som sedan blir sjuka.
Hur länge ska vi orka att alltid jobba med mindre personal?
Igår va den värsta dagen, Jag fick jobb för 2 personal på morgonen stressa och stressa så när de va lunch decka jag i soffan.

Trevlig helg, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0